دانلود فیلم Bullet Train

دانلود فیلم Bullet Train (2022)

مدت زمان: 127 دقیقه کشور: ، رده سنی:

پنج قاتل سوار بر قطار گلوله‌ای که سریع حرکت می‌کند، متوجه می‌شوند که ماموریت‌هایشان وجه اشتراکی دارد.

رضایت کاربران
89% (36 رای)
7.5 /10
49
54%
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

قطار سریع‌السیر (Bullet Train 2022) یک فیلم اکشن، کمدی محصول ۲۰۲۲ آمریکا است. کارگردانی فیلم به عهده «دیوید لیچ» کارگردان فیلم (Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw) و فیلمنامه نویس فیلم «زاک اولکویچ» بوده است. فیلم نامه این فیلم براساس رمانی به اسم «ماریا بیتل» به قلم «کوتارو ایزاکا» نوشته شده است. (دانلود فیلم Bullet Train 2022 با زیرنویس فارسی چسبیده از دیجی موویز)

 

قطار سریع ‌السیر داستان پنج قاتل سوار بر یک قطار سریع‌ السیر را روایت می کند که در طول مسیر متوجه می ‌شوند ماموریت‌ هایشان با هم وجه اشتراک دارد.  فیلمبرداری اصلی این فیلم در نوامبر ۲۰۲۰ در لس آنجلس آغاز و در مارس ۲۰۲۱ به پایان رسید. این فیلم در ۵ آگوست ۲۰۲۲ در ایالات متحده اکران شد و با نقدهای مختلفی رو به رو شد. این فیلم در سرتاسر جهان فروشی حدود ۲۵۰ میلیون دلار داشته است.

 

بازیگر نقش اول این فیلم «برد پیت» است که نقش «لیدی‌باگ» را بازی می ‌کنید، یک قاتل حرفه‌ ای آمریکایی که بخاطر پول برای هرکسی کار می‌ کنید اما بخت با او یار نیست. از بازیگران دیگر این فیلم می ‌شود اشاره کرد به «جوئی کینگ» بازیگر (The Princess 2022)، «آرون تیلور جانسون» بازیگر فیلم ‌های (Tenet 2022) و (The King’s Man 2021)، «ساندرا بولاک» بازیگر فیلم (Bird Box 2018)، «مایکل شنون» بازیگر فیلم (Take Shelter 2011)

 

قطار سریع ‌السیر در ابتدا قرار بود یک فیلم اکشن هیجانی همانند فیلم (Die Hard 1998) باشد اما با گذشت زمان شکل یک فیلم اکشن کمدی را پیدا کرد. برد پیت در نود و پنج درصد صحنه های فیلم از بدلکار استفاده نکرد و ترجیح داد که خودش بیشتر صحنه ها را بازی کند و طبق گزارش سایت ورایتی برد پیت برای بازی در این فیلم بیست میلیون دلار دسمزد دریافت کرده است. در ابتدا قرار بود «لیدی گاگا» در این فیلم ایفای نقش کند که در نهایت «ساندرا بولاک» جایگزین اون شد.

 

مسیر بین توکیو و کیوتو با یک قطار سریع السیر ۲ ساعت و هشت دقیقه طول می‌کشد که تایم فیلم هم دقیقاً همین مقدار است.

  • زبان: انگلیسی، ژاپنی، اسپانیایی، روسی
  • نویسنده: Zak Olkewicz, Kôtarô Isaka

ستارگان

5 دیدگاه

  1. amirreza33
    amirreza33

    عاااااااااااالی بود

  2. سمیرا
    سمیرا

    سلام فرمت جدید سایت جالب و زیباست، فقط اگر قسمت تریلر سریال ها هم در صورت امکان فعال شود که بتوانیم بخشی از سریال را ببینم بسیار خوب است، خسته نباشید متشکرم

    • سلام وقت بخیر

      قابلیت درج تریلر در هر دو نوع فیلم و سریال موجود هست منتها در بعضی مطالب فقط تریلر درج شده است.

  3. مهر
    مهر

    این سریال چند قسمتیه؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده است.

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.